Novu metudu per custruisce microreti basati annantu à u solare, l'idrogenu

Novu metudu per custruisce microreti basati annantu à u solare, l'idrogenu

Secunnu un gruppu internaziunale di circadori, l'usu di e cellule à combustibile di membrana elettrolitica polimerica cum'è generazione di energia di salvezza in microgridi solari puderia riduce i costi è migliurà l'efficienza. Anu prupostu un novu sistema di gestione di l'energia chì puderia esse ideale per microreti ibridi solari-idrogenu in lochi remoti.

Immagine: SMA

Sparte

Icon Facebook Icon Twitter Icon LinkedIn Icon WhatsApp Icon Email

Una squadra di ricerca internaziunale hà sviluppatu una nova strategia di gestione di l'energia per aiutà à gestisce l'offerta eccessiva in microreti solari remoti chì si basanu nantu à e pile à combustibile di idrogenu per a generazione di energia di salvezza.

Anu dimustratu u mudellu attraversu u prugramma di simulazione di u Sistema Transientu (TRNSYS) nantu à un sistema FV chì era ligatu à una cella di combustibile di una membrana elettrolitica polimerica (PEM). Fornisce elettricità à u sistema quandu a putenza di carica supera a putenza generata da l'installazione fotovoltaica. A matrice solare da 21,4 kW hà una potenza annuale di 127,3 kW h / m2 in condizioni standard.

«A superficia tutale di a centrale fotovoltaica hè di circa 205,3 m2, è u mudellu PV di 100 Wp è di 1 m2a zona hè scelta ", anu dettu l'accademichi. "U seguimentu di u puntu massimu di putenza (MPPT) hè applicatu à a matrice fotovoltaica per coglie a massima putenza fotovoltaica."

U gruppu di ricerca hà dettu chì l'elettrolizatore hè statu cuncipitu cù una capacità di 5 kW, chì sarebbe abbastanza per assorbe l'elettricità generata da a pianta solare è pruduce l'idrogenu per a cella à combustibile in tempi di energia fotovoltaica intermittente.

"" L'efficienza di l'elettrolizatore in questu mudellu era 90% ", spieganu. "A tensione di una sola cella era 1,64 V per a tensione di pila 220-V, chì richiede un totale di 134 celle."

Cuntenutu pupulare

Sta cumminazione hè capace di pruduce idrogenu à sette bars è cù alta densità. U tank di l'idrogenu era dimensionatu à 22 metri cubi per almacenà tutta a produzzione di idrogenu à 150 bars. A cella à combustibile hè stata dimensionata à u ritmu di putenza di carica massima di 3 kW per carichi in punta.

I ricercatori anu realizatu e simulazioni nantu à un sistema in Pechino per un periodu di 12 mesi. U so prughjettu hà mostratu chì a cella à combustibile operava à piena capacità trà marzu è settembre, quandu u sistema FV avia una produzzione energetica più alta. L'accademichi anu dettu chì a cunfigurazione è a dimensione di u sistema pruposte anu assicuratu chì a quantità annuale di idrogenu chì era cunsumatu sia uguale à a quantità annuale prodotta.

"I risultati verificanu chì u sistema hè statu dimensionatu currettamente", dicenu i ricercatori. "L'efficienza generale di u sistema hè stata stimata à 47,9%, chì era superiore à quella ottenuta in studii precedenti cù a stessa configurazione."

Anu descrittu u sistema di gestione energetica in "Sistema ibridu basatu à cella à combustibile à idrogenu integratu fotovoltaicu efficiente: Gestione di l'energia è cunfigurazione ottimale", Chì hè statu publicatu di recente in u Ghjurnale di Energia Sostenibile.


Tempu di posta: Jan-12-2021